Rozwój firmy a programy lojalnościowe

Lojalność w wymiarze marketingowym, to związek między konsumentem a wybraną marką.Poprzez lojalność rozumie się także stopień identyfikuje się klienta z marką.

Misją każdego producenta jest stworzenie takiej marki, która zaspokoi jak najwięcej potrzeb konsumenta, budując w ten sposób jego przywiązanie. Im bardziej konsument utożsamia się z marką, tym prościej sprawić, żeby jak najczęściej wybierał on te same produkty.

Czytaj dalejRozwój firmy a programy lojalnościowe

Program lojalnościowy jest świetną metodą promowania swojej firmy

Program lojalnościowy, to nic innego jak zadbanie o ważnego klienta, który jest w stanie zapewnić spore dochody finansowe. Program ten polega np. na wręczeniu klientowi punktów w czasie zakupów, jakie następnie może wymienić na nagrody. Występuje kilka sposobów, zgodnie z którymi programy motywacyjne prosperują w aktualnych czasach i które umożliwiają niskim kosztem reklamy, zdecydowanie powiększyć przychody finansowe ze sprzedaży produktów, jak również świadczenia usług.
W naszym kraju zgodnie ze statystykami ekspertów, praktycznie co drugi Polak korzysta z takich programów, chociażby poprzez posiadania karty stałego klienta, czy też kart rabatowych, które zapewniają określone korzyści. Jest to skuteczny sposób na zdobywanie kolejnych klientów, ale także na utrzymanie aktualnej bazy klientów, jacy nadal będą bardzo często korzystać z przedstawianych im produktów, co rzecz jasna pozwoli gromadzić większe zyski finansowe niż dotychczas.

Czytaj dalejProgram lojalnościowy jest świetną metodą promowania swojej firmy

1 z 11