Jak zbadać satysfakcję klientów?

Obecnie każda organizacja prowadzi zaostrzoną konkurencje, dlatego ważny jest dobór właściwego i ,co najważniejsze, jak najbardziej obiektywnego badania marketingowego. Odpowiednie badania marketingowe w ukażą relację między firmą a klientem i w ten sposób oceni się jakość obsługi klienta.

[…]

Tajemniczy Klient – dla kogo badania tego typu?

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i zalet. Pracujemy dla największych przedsiębiorstw, realizując kompleksowe badania jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc realizujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, analiz form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony, a także okazje i ryzyka na tle rynkowych konkurentów.

[…]

Jakiego typu możliwości są szczególnie doceniane przez wymagających klientów?

Warto już dzisiaj zwrócić szczególną uwagę na dawane nam do dyspozycji rozwiązania, wśród których szczególnie cenione są szczegółowe i w terminie przygotowywane tłumaczenia. Biorąc pod uwagę biuro tłumaczeń w Warszawie, zdecydowanie może się ono poszczycić rewelacyjną ofertą. Nieprzerwanie powiększają się dawane do dyspozycji możliwości, więc oferta naszego biura tłumaczeń ciągle jest na językach.

[…]

Jak skorzystać z badań marketingowych?

Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w zespół łączących się usług i zalet. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych przedsiębiorstw, wdrażając szczegółowe testy jakości obsługi klienta. Co miesiąc wykonujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony oraz okazje i zagrożenia pod kątem możliwości bezpośrednich konkurentów.

[…]

Sposoby oceniania okresowego pracownika

Oceny okresowe pracowników to teraz powszechny sposób sprawdzania ich kompetencji, lecz także oceny tego jakie przymioty pracowników są potrzebne na konkretnym stanowisku. Jak wynika z badań tylko nieco ponad 10% makro przedsiębiorstw i korporacji nie korzysta z takiego rodzaju technik nadzoru

[…]

Najlepsze szkolenia jakości w firmie

Obecna sytuacja na rynku pracy jest niezwykle trudna. Mnóstwo absolwentów nie potrafi znaleźć dochodowej posady. Nie pomaga nawet fakt ukończenia wyższej uczelni i świetna znajomość języka angielskiego. Wiele zakładów nie zamierza przyjmować nowych pracowników. Co więcej, rośnie liczba masowych zwolnień. Firmy chcą oszczędzać, na czym tylko mogą. Stąd też najlepszym rozwiązaniem na stałe zatrudnienie jest po prostu otworzenie własnej działalności. Owszem, jest to bardzo ryzykowny krok, przede wszystkim teraz, kiedy naokoło hula kryzys. Jednak, przy ogromnym nakładzie pracy, jak również odrobince szczęścia, możemy liczyć na duży sukces.

[…]