Jak skorzystać z badań marketingowych?

Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w zespół łączących się usług i zalet. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych przedsiębiorstw, wdrażając szczegółowe testy jakości obsługi klienta. Co miesiąc wykonujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony oraz okazje i zagrożenia pod kątem możliwości bezpośrednich konkurentów.

SecretClient to analiza sposobu obsługi klienta mystery shopper, przeprowadzana w trakcie odwiedzin w placówkach sprzedaży albo innych jednostkach obsługi klienta. Tajemniczy Klient – przygotowany i przeszkolony agent Mystery Shopping, odpowiadający ustalonej grupie docelowej konsumentów, sprawdza ustalony sklep, punkt obsługi, placówkę i wdraża założone działania. Mystery Shopping sprawdza przebieg obsługi, jej czas i jakość pod względem przyjętych standardów, sposób prezentacji usług, umiejętność rozpoznania potrzeb konsumenta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Analizie mogą być podległe także: umiejętności pro-sprzedażowe, obecność materiałów wsparcia sprzedaży, schludność i porządek na terenie placówki. Dalsza część

Dodatkiem do analizy jakości obsługi jest powiązanie wizyt Mystery Shopping z badaniem ścieżek komunikacji SecretContact. Mystery shoppers kontaktują się z przedsiębiorstwem korzystając z wybranych ścieżek dostępu, takich jak telefon, e-mail, poczta, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www. Tajemniczy Klient sprawdza jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, biurem obsługi, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, przyjazność, zachowanie standardów, dostęp do informacji itp.

Zakres usług SecretClient zawiera także audyt (więcej w temacie) podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego, konkursu lub promocji. Wskazuje mocne i słabe strony akcji, szanse rozwoju i ryzyka, pomaga w sformułowaniu właściwej taktyki premiowania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród.

kasa

Autor: Times Square PR
Źródło: Times Square PR

Regularne badania przeprowadzane podczas realizacji działania pomagają w utrzymaniu motywacji uczestników i stwarzają możliwość kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy należycie wykorzystują te działania jako narzędzie wsparcia handlu.

SecretClient realizuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.

Wyniki badań SecretClient podejrzeć można jeszcze w trakcie badania w panelu on-line. Przynosi to wiele cennych wniosków, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych standardów obsługi. Pomagają w motywacji i przygotowaniu szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, filmów wideo itp., oraz spójne raportowanie całości lub części obszarów objętych kontrolą przez całą dobę. Oprogramowanie zawiera mnogość narzędzi analitycznych oraz graficzną prezentację wyników. Dostęp do raportów następuje na różnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą firmy. Pomaga to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi kierownikami średniego szczebla, menedżerami (zobacz bezpłatny dostęp) regionalnymi, grupami dystrybutorów.

Zespół: klienci cenią nas za wieloletnie doświadczenie, zespół etatowych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów obecnych nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w setkach małych miast. Taka siatka wpływa na czas wykonania oraz mobilność realizacji badań mystery shopping, a także zmniejsza koszty dojazdów. Audytorzy są objęci specjalnym systemem nadzorczym i lojalnościowym.
Więcej na
Innym atutem SecretClient jest baza opinii setek tysięcy konsumentów wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz bieżące informacje nt. konkurencji wg gałęzi działania. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, przygotowujemy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne przeżycia prawdziwych konsumentów, partnerów, współpracowników.
Źródło: www.secretclient.com