Rabat na skrzynce mailowej

Rabat na skrzynce mailowej

Jeśli mamy zamiar oszczędzać, musimy się nauczyć łapać okazję inaczej będziemy stale twierdzić, że brakuje nam na coś środków. Fajnym rozwiązaniem są kupony rabatowe, które dostajemy w różnych sklepach. Kiedy zapłaciliśmy zakupy często na koniec otrzymujemy pytanie: Czy chciałaby Pani/chciałby Pan założyć u nas kartę stałego klienta? Jednak, ponieważ stale jesteśmy w biegu, to mówimy, że nie i biegniemy załatwiać resztę spraw. Gdy tymczasem powinniśmy się zgodzić.

kod na 25% obniżki

Autor: racky salzman
Źródło: http://www.flickr.com
Karta stałego klienta to opcja otrzymywania zniżkach. Na maila dostaniemy kupony rabatowe i informacje o nowych kolekcjach jak i wyprzedażach, które będą w sklepie. To naprawdę powinno pomóc, w oszczędzaniu. Zwłaszcza, kiedy często bywamy w danym sklepie – przykładowo – fantastyczne kody zniżkowe w Warszawie.

Kupuj taniej

Jeżeli mamy kartę stałego klienta na sto procent nie ominą nas żadne promocje. Będziemy dostawali kupony rabatowe i zaczniemy chodzić na zakupy bez zamartwiania się, że wydamy na nie za dużo środków. Kupony pozwalają na zakupy czasem o parę złotych mniej, lub zapłacimy za jakiś ciuch 80% ze zwykłej ceny. To jest zależne od tego, co w danym momencie, oferuje nam firma. Kupony rabatowe są częścią programów lojalnościowych, takich jak przykładowo tu – link do bardzo ciekawej strony. Firmy dobrze wiedzą, że porządny marketing to ważna sprawa, a dzięki wszelkiego rodzaju rabatom sprawiają, że wiele osób, które z potencjalnych klientów stają się stałymi klientami. A jak wiadomo o to właśnie firmom chodzi, żeby klient zostawiał u nich pieniądze.

A na takich zniżkach zyskują i klienci i firmy. Fajnie jest mieć poczucie, że jakaś marka, chce o nas dbać i chce żebyśmy byli zadowoleni. Kupony rabatowe są w stanie przekonać wielu malkontentów. Wszyscy wiemy, że sto złotych mniej przy kupnie sprzętu gospodarstwa domowego to fajna okazja, albo w momencie, gdy kupujemy sukienkę możemy wydać na nią 20% mniej niż wynosi cena na metce. Każdy lubi okazje, które nie zmuszają nas do zakupu, a raczej nam coś sugerują. Wszystko leży w rękach ludzi którzy znają się na marketingowych działaniach. Pewne marki są dla nas bardziej partnerami niż sprzedawcami, którzy chcą nam coś wcisnąć i do tych pierwszych właśnie z chęcią wracamy.