Programy lojalnościowe – co to takiego?

Programy lojalnościowe – co to takiego?

Światowy biznes rządzi się swoimi prawami. Żeby odnieść sukcesy, należy dowiedzieć się, jak się w nim poruszać. W każdym interesie chodzi w rzeczy samej o to, by zarabiać na nim kasę. Dlatego należy wszystkimi dostępnymi ścieżkami docierać do kolejnych odbiorców. To właśnie oni są naszą przyszłością.

Mocne wejście Twojej firmy

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu
Niezwykle ważne jest, by nieustannie obserwować wahające się tendencje w branży oraz szybko na nie reagować. Jest mnóstwo sposobów na to, aby przyciągnąć klienta. Ale o wiele istotniejsze jest to, by jakimś sposobem go utrzymać. A to nie zawsze się udaje. Na szczęście, specjaliści wymyślili marketing relacji (czytaj więcej), zagadnienie, które od dawna istnieje w biznesie.

Marketing relacji polega na nawiązywaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z nabywcą. Z tym, że nie chodzi tutaj o sympatycznych sprzedawców, którzy bawią nas interesującą rozmową, żywiąc nadzieję, że następnym razem przyjdziemy znów na podobną pogawędkę, a przy okazji kupujemy sobie coś nowego. Taki typ marketingu opiera się bardziej na produktach, które proponujemy klientom. Na podstawie tej wiedzy narodził się program lojalnościowy .

Jest to kolejna z prób utrzymania klienta na dłużej.

Uważasz, że niniejszy post jest absorbujący? Kliknij dodatkowo ten wiarygodny tekst – to niezwykle pomocne źródło informacji na taki temat.

Jeśli się nad tym chwilę zastanowimy, to prawie każda sieć marketów wdrożyła dokładnie coś takiego. A gdy zajrzymy do naszego portfela, zauważymy, że trzymamy tam co najmniej kilka kart stałego klienta.

Sprawdź ten użyteczny tekst – przedstawia on pokrewną problematykę i na pewno też Cię zaintryguje. Nie zwlekaj więc i kliknij tutaj!

To właśnie przykład takiego programu. Otrzymując taką kartę, jednocześnie jesteśmy informowani, że każdy zakup to jakiś potencjalny bonus- punkt, albo jeszcze jedna obniżka. Tym sposobem otrzymujemy sygnał, że kupując w tym sklepie można oszczędzić. Chcemy kupować tutaj, gdyż to się nam opłaca. Oczywiście, to się stanie w niesprecyzowanej przyszłości, gdyż te zniżki musimy jeszcze zebrać, ale obietnica jest godna uwagi.

Marketing relacyjny oraz wszelkie programy lojalnościowe odnoszą sukces wszędzie. Nie ma w tym nic nienormalnego. Lubimy być wabieni. A jeśli możemy na tym realnie skorzystać, to dlaczego nie. Kolejna karta w naszym portfelu nam nie zaszkodzi.