nowoczesny marketing.

nowoczesny marketing.

Kolorowe światła LED

Autor: Yasna Communications
Źródło: Yasna Communications
Marketing jest nieodzownym przyjacielem przedsiębiorców, ułatwiającym prowadzenie firmy i pomagającym w przyciąganiu klientów.
Formy reklamy są przeróżne, zaczynając na bezpośredniej metodzie nakłaniania potencjalnych klientów do kupna, np przez szyldy przed sklepem albo rozdawanie broszur reklamowych, a na reklamie w {internecie i na witrynach internetowych kończąc.

Co jednakże ma zrobić początkujący przedsiębiorca, który nie ma doświadczenia w marketingu i dystrybucji swojego produktu? Ten ciężki, ale niezwykle istotny dla właścicieli firm temat będzie poruszony w {tym artykule.

telebim reklama

Źródło: www.medas-media.com.pl

Postęp techniki wprowadza w naszym życiu znaczne zmiany. Nie tak dawno, bo dziesięć lat temu nikt z nas nie pomyślałby, że większość z nas będzie posiadała dostęp internetowe w swoim smartfonie. Ludzie bardzo prędko przyzwyczajają się do nowinek, a o starej technologii w jednym momencie zapominają. Identyczną sytuację socjologowie i specjaliści od sprzedaży obserwują w świecie marketingu. Nowe metody reklamy są niezwykle szybko akceptowane przez ludzi, a na dodatek zwracają sporą uwagi, ponieważ są zupełną nowością na rynku.

Jeśli masz ochotę uzyskać dodatkowe informacje na przedstawiany wątek, odkryj ponadto inne nasze serwisy na zbliżony temat – one także są ciekawe.

Jedną z takich nowych metod marketingu jest reklama LED, która na dobrze zaprogramowanym urządzeniu będzie prezentować nasza reklamę za pomocą tekstu i grafiki.

Miasto, ekran LED

Autor: Medas-Media
Źródło: Medas-Media

Zalety i minusy takiej reklamy.
Największą zaletą tego typu formy marketingu jest jej zupełna nowość. Wzbudza to zmysły pośród patrzących na nią osób, co równocześnie zwiększa przełożenie tego typu {reklamy na wzrost przychodów. Tego typu wyświetlacze reklamowe mogą również spełniać formę rozpoznawczą dla naszej firmy – wyświetlany specjalny kształt albo sam telebim zaprojektowany w kształcie logo reklamowego jest idealnym znakiem identyfikacyjnym. Taką technikę wykorzystują przykładowo {farmaceuci, wieszając świecące krzyże apteczne przed swoimi zakładami. Farmaceuci nie są jedynym przykładem takiej formy marketingowej. Z umiłowaniem wykorzystują ją również pizzerie i bary – wieczorem reklama świetlna Kraków jest jeszcze bardziej widoczna. A wady?

Minusem według mnie może być tylko cena, ale każdy przedsiębiorca musi obliczyć koszta tego typu inwestycji w reklamę samodzielnie.