Marketing relacji trzeba zastosować

Marketing relacji trzeba zastosować

Program lojalnościowy okazuje się być często wykorzystywany. Coraz częściej dyrektorzy różnych firm zastanawiają się nie tylko nad tym, jak pozyskać nowego klienta, lecz także co wykonać, żeby ten już uzyskany został przy nas i nie przeszedł do kogoś innego. To właśnie sprawia, że coraz częściej stosowany jest program lojalnościowy, który musi wyróżnić tych, którzy zazwyczaj wykonają zakupy w konkretnym sklepie oraz zostawiają tutaj pewne ceny.

Karta lojalnościowa

Autor: Neil Turner
Źródło: http://www.flickr.com
Wtenczas można liczyć na specjalne punkty, a czasem nawet na zwrot części funduszy, które możemy wykorzystać na następne sprawunki. To wszystko właśnie sprawia, że coraz więcej osób decyduje się na zakupy w danym miejscu właśnie przez to, że mają możliwość uzyskać na tym dodatkowe, atrakcyjne produkty. Więcej na .

Marketing relacji pojawia się coraz częściejPonieważ coraz ważniejszy staje się – kliknij, zobacz, sprawdź – dla sprzedawców ten klient, który już wykonuje u nich sprawunki, to coraz częściej mamy okazję się zetknąć z innym działaniem, jakim okazuje się być marketing relacji. Polega on na indywidualnym porozumiewaniu się z konkretnym kontrahentem, dzięki czemu prościej przychodzi określenie jego potrzeb i dowiedzenie się, co on myśli o naszym produkcie. Taki marketing ma możliwość dać sporo dobrego gdy jest prowadzony w odpowiedni sposób, dlatego też coraz częściej się z niego wykorzystuje.

Klient musi powiedzieć że go dostrzegamy
Im bardziej klient będzie się czuł zauważony, im bardziej będzie czuł, że jego wniosek oraz wymagania okazują się być ważne, tym częściej będzie chciał korzystać z danej oferty. Dlatego właśnie trzeba wspierać się na wszystkich pomysłach, które pozwolą wynagrodzić takie lojalne podejście oraz które powodują, że kontrahent czuje się wyróżniony. Takie zachowanie opłaci się więcej aniżeli ciągłe chodzenie za innymi kontrahentami.