Kwiaciarnie zawsze żywe

Kwiaciarnie zawsze żywe

Dziś bardzo wielu ludzi decyduje się na otworzenie swojej firmy. Idee są różnorodne. Część przedsiębiorców postanawia wejść na rynek, gdzie jest duża konkurencja – na przykład salon fryzjerski czy sklep odzieżowy. Bywa, że przedsiębiorcy zabierają się za dziedzinę, o której nie mają pojęcia, myśląc, że jakoś to będzie. To widać na przykładzie wielu firm kateringowych. Jest jednak dziedzina, do której można wejść w miarę łatwo i jeśli tylko wynajdziemy świetną lokalizację i będziemy ciężko pracować – sukces jest pewny. Idzie mianowicie o kwiaciarnie.

Jak się za to zabrać

Konkurencja jest spora, można to dostrzec w szczególności w dużych miastach. Jeżeli chodzi o taki biznes, jak kwiaciarnia Warszawa ma co najmniej jedną na prawie każdym skrzyżowaniu. Lecz nie ma powodu do obaw. Akurat w tej branży możemy wyszukać dla siebie lokalizację taką, żeby dało się rozbujać ten sklep naprawdę dobrze.

Niezwykła moc kwiatów

Autor: Sigma International (Poland) Ltd
Źródło: Sigma International (Poland) Ltd. Sp. z o.o.

Warto rozpocząć od analizy konkurencji. Właściwie trzeba wpisać w wyszukiwarkę internetową hasło, którym jesteśmy zainteresowani, choćby „kwiaciarnia Wrocław” i przyjrzeć się na mapie, gdzie jest luka, nie ma kwiaciarni, a przydałaby się. Kwiaty doskonale sprzedają się naturalnie w okolicach kościołów i cmentarzy, lecz również teatrów, oper czy kin.

Kiedy będziesz potrzebować uzupełniającego materiału odnoszącego się do tej problematyki, kliknij, a znajdziesz więcej pomocy tutaj (https://dobromir.eu/nawozy/). One również będą wartościowe!

Idealne miejsce to sąsiedztwo restauracji, gdzie zakochani przychodzą na randki, albo przygotowywane są okolicznościowe imprezy. Oczywiście, zdarzają się miejsca, gdzie będzie trudniej. Jeżeli chcemy założyć taki biznes, jak kwiaciarnia Kraków choćby wystawi nam gigantyczną konkurencję w postaci swoich słynnych kwiaciarek, do których ludzie przybywają czasem nawet z drugiego końca miasta. To jest powód, dla którego analiza konkurencji jest tak ważna.

Ważna jest reklama

Inną sprawą jest ciekawe podejście do promocji.

Czy zaciekawił Cię ten tekst? Jeżeli tak, to idź dalej nasiona sativa i przeczytaj tam nowe frapujące wpisy. Nie ociągaj się!

Trzeba wiedzieć w jaki sposób poradzić sobie choćby z kwiatami, które już nie są pierwszej świeżości i wiemy, że nie wytrzymają dłużej niż dwa dni w wazonie. Może wykorzystać je jako promocję naszej kwiaciarni i po bardzo niskiej cenie sprzedawać je wracającym z pracy ludziom jako „bukiet na stół w jadalni”, albo nawet i wręczać je z wizytówką naszej kwiaciarni. Ludzie zapamiętują tego typu miłe gesty, a jeżeli są z okolicy – to zdobyliśmy już stałych klientów.

Oczywiście, nie możemy tak ot, bez przygotowania brać się za tę dziedzinę. Jeśli nie chcemy robić kursu florystycznego to na początku zatrudnijmy dobrego florystę. Tego rodzaju inwestycja z pewnością się zwróci.