Jakie narzędzie będzie najlepsze do ustawiania geometrii kół?

Jakie narzędzie będzie najlepsze do ustawiania geometrii kół?

Dziś wielu właścicieli samochodowych zakładów naprawczych namyśla się, jak zwabić klientów do siebie. Dobrze by było, gdyby każdy zakład motoryzacyjny posiadał stanowisko do pomiaru oraz wyregulowania geometrii kół auta.
Dzisiaj liczba pojazdów na krajowych drogach pozwala przewidzieć, że jeszcze więcej klientów będzie się zgłaszało na regulację geometrii kół.

Żeby kupić urządzenie do geometrii, należy mieć sporo gotówki. Cena urządzenia jest bardzo zróżnicowana i jest zależna od technologii, którą chce stosować zakład. Tu bardzo wiele zależy od zasobności kieszeni osoby, która chciałaby w tego typu urządzenie zainwestować. Najtańszym urządzeniem jest takie za 10 000 zł netto, a najdroższe może być warte nawet 80 000 złotych netto. Widać zatem, że skala cenowa jest bardzo duża. Model najtańszy jest to urządzenie, jakie stosuje technologię laserową, w którym mechanik mierzy każdą oś osobno. Nie ma tu komputera, jaki podpowiada, jakie wartości są wskazane przez producentów oraz jak należy je regulować.
drewniany regał

Autor: Bernd Wiebus
Źródło: http://www.flickr.com
geometria

Autor: rochelle hartman
Źródło: http://www.flickr.com
Miejsce, w którym będzie stało narzędzie, w którym będzie wykonywana geometria kół, jest uzależnione w dużej ilości wypadków od typu urządzenia.

Mamy nadzieję, że nasz wpis Ci się podoba. Jeśli tak, to na danej witrynie (https://bcmarket.pl/54-ladowe-czytniki-kodow-kreskowych) można znaleźć następne zajmujące szczegóły. Napisz o swoich wrażeniach.

Geometrię możemy zbadać na kanale, na podnośniku 4-kolumnowym, lub na nożycowym. W znacznej ilości zakładów naprawczych kanał jest na oprzyrządowaniu i ich posiadacze decydują się na wykorzystanie przyrządu na tym właśnie stanowisku. Jednak nie jest to wygodne miejsce do regulowania geometrii. Najbardziej wygodne, lecz również najbardziej kosztowne miejsce, to podnośnik nożycowy.

Korzystnym konsensusem może być zainstalowanie podnośnika czterokolumnowego, jednak jego zainstalowanie w warsztacie żąda dużej ilość miejsca, ponieważ rozstawienie kolumn jest dość szerokie.