Jaki jest cel programu lojalnościowego?

Jaki jest cel programu lojalnościowego?

Już blisko 15 lat wyłącznie specjalizujemy się w marketingu lojalności i marketingu relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., całościowo od projektu, agendy, kreacji, systemu informatycznego, baz danych.

Programy Partnerskie to systemy lojalnościowe – sprawdź promocje na programy lojalnościowe i motywacyjne: www.profill.com.pl/ – realizowane w obrębie B2B, tj. skierowane do partnerów, handlowców, dostawców, sprzedawców. Motywacja wynika nie tylko z nagród i dodatków, ale głównie z poczucia należenia do elitarnej grupy, z wartości dodanych, relacji i kontaktu z firmą, dostępu do wiedzy i udziału w szkoleniach.

Tego typu działania ograniczają znaczenie ceny, umożliwiają zmniejszenie przyznawanych rabatów i tworzą barierę dla rynkowych rywali.

Programy lojalnościowe dla każdego

Wdrożyliśmy setki tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe różnego typu przedsiębiorstw. Przygotowujemy również wewnętrzne programy motywacyjne dla pracowników, handlowców, sprzedawców i kanałów dystrybucji.

Do naszych plusów należą: korzyści skali i optymizacja wydatków, unikalne na krajowym rynku know-how, narzędzia informatyczne do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki nagród, pomoc kancelaryjna i podatkowa. Gwarantujemy bezpieczeństwo i wygodę współpracy z fachowcami oraz całościową opiekę w zakresie prawa i podatków, w tym m.in. profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe, tworzenie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od nagród.

Proces dostarczenia nagród jest jednym z najważniejszych, a przy tym najtrudniejszych etapów realizacji działania. W dużej mierze przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, akcja czy konkurs powodują zamierzony, długoterminowy efekt i cementuje więzi z jego podmiotami. Oto powód, dla którego zbudowaliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę wszystkich etapów logistyki: dobór nagród, nabycie, przechowywanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Stała, regularna od lat kooperacja z renomowanymi producentami i dystrybutorami umożliwia zapewnić dostępność wielu precyzyjnie wybranych modeli nagród i zredukować ceny ich nabycia i logistyki.

Wychodzimy z założenia, że celem pakietu lojalnościowego nie jest jedynie wyścig po trofea. Poza czynnikiem zwiększenia sprzedaży istotną rolę ma w tym miejscu tworzenie relacji marketingowych. Taka działalność staje się platformą komunikacji, a segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, styl życia, gusta, historię relacji, umożliwia idealny dobór środków motywacji. Na bazie naszych badań zadowolenia i oczekiwań uczestników wdrażamy programy, gdzie premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, lecz także wartości dodane, dostęp do wiedzy, kanałów informacji oraz wiedza fachowa. Związki oparte na takich fundamentach objawiają się niezwykle silną lojalnością.

Zostawiamy do dyspozycji zaawansowany technologicznie i przyjazny w obsłudze, gotowy system do zarządzania programami motywacyjnymi. Nieistnienie konieczności budowania systemu od podstaw pozwala na natychmiastowe wdrożenia (rozwinięcie tematu – więcej dowiesz się na tej stronie) działań oraz redukcję wydatków. Do dyspozycji mamy fachowe wsparcie informatyczne i doradztwo pozwalające na sprawną integrację z własnymi systemami przedsiębiorstwa, dostawców i kontrahentów, banków, itp. Ułatwiamy skonfigurować bazy danych, przygotować indywidualne konta uczestników, strony internetowe, katalogi nagród, naliczanie punktów i promocji, raporty, narzędzia komunikacji : SMS, MMS, mailingi, e-mailingi, newslettery, zdalną naukę i testy kompetencji.

Dalsza część