Jak zapewnić sobie promocyjny sukces? W sumie to nie ma na to jednej recepty, ale są sposoby jak się zbliżyć do sukcesu

Jak zapewnić sobie promocyjny sukces? W sumie to nie ma na to jednej recepty, ale są sposoby jak się zbliżyć do sukcesu

Wielu reklamodawców myśli, że większość ludzi siedzi w sieci. Chociaż tendencja wyraźnie zmierza faktycznie w tym kierunku to aktualnie tak nie jest, a z pewnością nie w Polsce. Co więcej, dużo ludzi spotkać można w zupełnie innych miejscach, jak autobusy, przychodnie lub centra miast. W tym istotnie kontekście korzystnie wspomnieć o czymś takim, jak reklama w autobusie.

naklejki promocyjne

Autor: Mikey
Źródło: http://www.flickr.com
Taka reklama (naklejki samoprzylepne) ma na pewno przewagę nad innymi formami reklam, ponieważ wiążę się ze specyficzną sytuacją, w jakiej jest pasażer. Otóż, gdy jedzie on autobusem jest ograniczony czasowo oraz przestrzennie. Co to znaczy?

To znaczy, iż z trudnością przychodzi mi, aby wygenerować odpowiednią ilość koncentracji, żeby skupić się przykładowo na lekturze książki. Wiadomo, że jednocześnie stara się unikać kontaktu wzrokowego z pozostałymi pasażerami. W ten sposób, by „zabić” czas szuka czegoś przyciągającego wzrok, w co będzie mógł bez skrępowania spoglądać. Dzięki temu na pewno trafi na nasz przekaz, a jak będzie to jeszcze reklama ciekawa, przykładowo multimedialna (poznaj na stronie), to sukces jest jeszcze bardziej pewny.

To istotnie jest szansa na powodzenie. Oczywiście, ważne jest, żeby reklama była ciekawa, pomysłowa, przyciągająca uwagę, ale nic to nie da, skoro będzie niewidoczna. W takiej sytuacji nawet najbardziej zjawiskowa, wyjątkowa, niepowtarzalna reklama przepadnie bez wieści.

Czy umieszczone na danej stronie (http://komornikolesno.pl/egzekucje-komornicze/) posty spodobały Ci się? Masz chęć na następne? W takim razie pragniemy Ci powiedzieć, że już czekają na Ciebie rzetelne wpisy.

Chyba nie chcielibyśmy, by o naszej reklamie nie było słychać. Wiedzą o tym fachowcy od reklamy, dodając, iż nawet lepiej jeśli o naszej reklamie mówi się negatywnie, bo wywołuje emocje.

naklejka na samochodzie

Autor: Wendy
Źródło: http://www.flickr.com
Najmniej korzystnie, jak o naszej reklamie się nie mówi, ponieważ jest ona wtedy mało ważna. Tak samo nasza marka stanie się jedną z wielkie ilości innych, nie będzie w żaden sposób rozpoznawalna. Chyba nikt nie chciałby takiego czegoś. A tak się może wydarzyć w dwóch przypadkach. W jednym z nich reklama jest po prostu tak miałka, że aż niewidoczna, w drugim natomiast, jest w złym miejscu, tak więc ciężko ją zauważyć. Pierwszy przypadek wydarza się rzadko, ale występuje, gdyż czasami rzeczywiście przekaz jest zbyt słaby. Drugi przypadek zdarza się częściej, bo reklama źle umiejscowiona, nie wzbudzająca zainteresowania to zmora naszych czasów. Pamiętajmy więc o tych wszystkich istotnych aspektach. Miejmy na uwadze, iż nawet wielki budżet może nam nie przynieść pożytku, jak nie będziemy mieli pomysłu na przekaz reklamowy.