Jak w miły i nietypowy sposób wpisać się w głowie swoich odbiorców?

Jak w miły i nietypowy sposób wpisać się w głowie swoich odbiorców?

W asortymencie agencji reklamowych jest wiele różnorodnego typu produktów, na których można by zamieścić nadruk z nazwą i/lub logotypem jakiejś spółki.

gadżety budowlane

Autor: Jason Kuffer
Źródło: http://www.flickr.com
Toaleta, szkło lacobel

Autor: Lacobel.eu
Źródło: http://lacobel.eu/
Podobnie jest w razie, gdy dziedzina, w jakiej ta firma działa, to branża budowlana.
Nie trzeba być wyspecjalizowanym robotnikiem budowlanym, żeby mieć okazję do korzystania z np. poziomicy czy metrówki. Załóżmy, że właściciel spółki remontowej zatrudnia kilkadziesiąt osób oraz udostępnia im swoje przyrządy. Zlecając agencji marketingowej ich oznakowanie spowoduje, że ktoś, kto „pożyczy” takie posiadające nazwę jakiejś firmy narzędzie, będzie wyglądał na złodzieja. Takie gadżety budowlane – wypróbuj w promocji terramix www.spoiwex.pl/produkty,terramix,43.html – jak linijki, szpachelki, tasiemki czy też ołówki kreślarskie, mogą zostać niejako przypisane do właściciela. Dla firmy z kolei jest to interesujący sposób na wygenerowanie tzw. kosztów. Kupuje się konieczne do pracy narzędzia, a umieszczając na nich nazwę własnej firmy po prostu się ją promuje. Jeśli dodatkowo właściciel firmy zamówi również typowe gadżety reklamowe, czyli czapki czy kubki, to część z tego typu produktów można by oddać swoim klientom.
noże

Autor: www.domowenastroje.pl

W tego typu sposób drobne gadżety budowlane (zobacz wizytówka internetowa Firma probudiament) staną się niejako wizytówką spółki, która wykonywała konkretne prace konstrukcyjne lub remontowe. Co interesujące, tego typu gadżety nie muszą przecież spełniać pewnej specjalistycznej funkcji. To mogłyby być zabawki i miniatury prawdziwych sprzętów budowlanych.

W tym czasie tego typu gadżety będą jednocześnie zabawkami, które można podarować dzieciom swoich odbiorców. W tego typu sposób można w bardzo przyjemny, choć niecodzienny sposób zapisać się w pamięć odbiorcy swojej oferty.