Jak się przedstawia praca firmy zajmującej się sprzątaniem powierzchni biurowych?

Jak się przedstawia praca firmy zajmującej się sprzątaniem powierzchni biurowych?

W moim mieście spacerek po głównym deptakiem późnym latem jest czystą przyjemnością. Piękne słońce tańczy po dachach. Z niedalekich kawiarni słychać gwar. Lubię takie popołudniowe spacery do ulubionej kawiarni. Siadam wtedy na balkonie i francuskim zwyczajem zamawiam czarną kawę z rogalem, i od czasu do czasu jakieś ciastko. Przypatruję się wtedy ruchowi miejskiemu. Któregoś dnia znalazłem kawiarenkę blisko biurowca w którym kiedyś pracowałem.

sprzątanie biurowca

Autor: Pieter van Marion
Źródło: http://www.flickr.com

Byłem w tych czasach „nadzorującym” w firmie sprzątającej obiekty użytku publicznego. Moje zadanie polegało na dozorowaniu dziesięcioosobowej załogi sprzątającej oraz zaopatrywaniu załogi w środki czystości. Myślałem że sprzątanie biur jest stosunkowo łatwym obowiązkiem. Od pracownika nie żąda się za dużo, ot ścierka, mop i to wszystko. W jakimże błędzie był człowiek! Sprzątanie biur nie jest wcale zadaniem prostym. Mym obiektem był budynek sądu w mieście które zamieszkuję.

Jeśli omawiany tutaj wpis zajął Cię i chcesz więcej, to z pewnością spodoba Ci się link do www (https://firetms.com/pl/blog/pakiet-drogowy-czyli-zmiany-transporcie/), gdzie jest sporo postów.

Pozornie wydawało się iż mały budyneczek, a tu się okazuje się że powierzchnia jest naprawdę duża, pełno schodów i zakamarków. Sprzątanie biur musi się przeprowadzać w zgodzie z umową zawartą pomiędzy firmą sprzątającą a właścicielem. Umowa taka bardzo precyzyjnie opisuje co i jak ma zostać sprzątane.

Jeżeli chcesz poznać temat, to zachęcamy Cię do przeczytania artykułu, który znajduje się pod tym linkiem. Tam zawsze znajduje się bieżąca treść (http://suknie-slubne.warszawa.pl/demetrios/).

Na przykład określany jest typ ściereczek którymi pani sprzątaczka ma za zadanie ścierać blaty oraz typ pożądanych środków czystości.

Do zadań osoby nadzorującej należy nie tylko kontrolowanie na bieżąco zleconych zadań, lecz także ich wyznaczanie. Trzeba w ten sposób organizować zadania, by nie zakłócać normalnej pracy pracowników biurowych. Dlatego większość z prac porządkowych wykonywana jest pomiędzy godziną 15 a 21. W godzinach pracy biura dokonywane są tylko i wyłącznie zadania bieżące, takie jak: wymiana papieru i ręczników w toaletach lub też zimą odśnieża się schody wejściowe. Zgodnie z umową dokonuje się kontroli. Kontrole tak zwane wewnętrzne, kiedy jakości sprzątania biur dokonuje nadzorujący oraz kontrole zewnętrzne odbywające się w obecności pełnomocnika zleceniodawcy. Po tej ostatniej obowiązkowo sporządza się raport odbioru. Do obowiązków osoby nadzorującej należy też uzupełnianie dokumentacji związanej z kadrami. Także praca okazała się być wcale nie taką nieskomplikowaną.