Jak powiększyć konwersje we własnej firmie?

Jak powiększyć konwersje we własnej firmie?

Ceny rosną, pensje niestety stoją w miejscu, czyli nie wzrastają. To sprawia, że statystyczny zjadacz chleba ma trochę mniej pieniędzy do wydania. A do tego jego humor jest gorszy, toteż wydaje jeszcze mniejsze pieniądze. Co to znaczy dla biznesmenów, których byt zależy przede wszystkim od kondycji finansowej Polaków?

reklama na przystanku

Autor: Style Raw
Źródło: http://www.flickr.com

Cóż, z pewnością należy efektywniej walczyć o klienta – no dobrze, lecz w jaki sposób? Nie radzę w znacznym stopniu obniżać cen, ponieważ fakty są takie, że to kompletnie nieopłacalne. To znaczy może nieco opłacalne, lecz można śmiało powiedzieć, że wyłącznie wtedy, gdy narzucaliśmy wcześniej większe narzuty. Optuję za tym, aby inwestować w marketing. Które metody marketingowe powodują znaczne wsparcie sprzedaży w naszej firmie? Cóż, całe szczęście, że takowych rozwiązań jest sporo.

Np. ważne jest to by w żadnym razie nie myśleć, że programy lojalnościowe nie są czymś opłacalnym. Myślę, iż w bardzo wielu przypadkach to sytuacja jest taka, że przy odpowiednim programie mamy możliwość w znacznym stopniu zyskać. Weźmy np. pizzerię: w jaki sposób zatem w biznesie restauracyjnym mamy okazję walczyć o klienta, który ciągle będzie do nas powracał? Cóż, przykładowo czymś fantastycznym jest chociażby to, że w końcu można wprowadzić kartę stałego klienta. Uważam, że to świetny pomysł!

Czyli kiedy człowiek w określonym czasie zakupi u nas pizzę – w nieco bardziej pokaźnych ilościach, po prostu dostanie jakąś zniżkę. Zniżka jest OK, ale możemy także zaoferować dla niego darmowe jedzenie. Bo niby kto nie lubi jeść za darmo? Kiedy marże są większe, to generalnie takowe alternatywy nie są większym wydatkiem. Sądzę, iż przedsiębiorcy w Polsce nadal do końca nie wiedzą w jaki sposób dbać o klienta – to smutne.

Efektywny program motywacyjny może dać sporo zysków – trudno miewać odnośnie tego jakiekolwiek wątpliwości! Oczywiście pizzeria to tylko przykład, generalnie można zastosować tę zasadę w praktycznie wszystkich typach interesów. Myślę, że jeżeli bardziej znacząca ilość przedsiębiorców będzie szanować swoich klientów, gospodarka naszego kraju będzie w o wiele lepszym stanie. Przecież nie tylko ja w taki sposób myślę: w sumie ciężko rozumować, że można prowadzić interes, podwyższać sprzedaż, bez konieczności dbania o klientów – następna strona.