Działania PR

Działania PR

Każda firma powinna przeznaczać pewną część funduszy na poszerzanie wiedzy pracowników. Najczęściej zwraca się dużą uwagę na departamenty sprzedaży, dlatego, że to bezpośrednio od nich zależy pomnażanie zarobków przedsiębiorstwa. W ostatnim czasie jednak właściciele korporacji zaczęli widzieć możliwości w działach marketingu i public relations. To korzystna odmiana. W mądrze prowadzonej firmie takie działy mogą w dużym stopniu przyłożyć się do powiększania sprzedaży.

Inteligentni prezesi wsłuchują się w potrzeby podwładnych i z chęcią zapewniają im rozwój. Zwykle za pomocą różnego typu kursów, konferencji czy warsztatów. Mądry pracownik potrafi na własną rękę wyszukać interesujące go szkolenia i zaproponować szefom.

Atrakcyjne ostatnio stały się szkolenia medialne różnego rodzaju. Nadrzędnym ich celem jest przygotowanie do różnego typu wystąpień publicznych. Nie tylko w telewizji, ale też przed każdym innym audytorium. To znacząca umiejętność dla pracownika działu marketingu. Czasami dzieje się tak, że to właśnie na nich spada odpowiedzialność za spotkania z potencjalnymi kontrahentami biznesowymi. Zobacz jak przygotować z nich ciekawe filmiki : .

Autor: HEMMERSBACH

Warto też doszkalać zatrudnionych w zakresie używania znanych narzędzi. Zwykle kursy otwierają oczy na zupełnie inne ścieżki, zwraca uwagę na nowe możliwości. Na przykład można dowiedzieć się jak użyta może być w naszej firmie kampania btl. Mnóstwo osób z branży zdaje sobie sprawę jak powinna być przeprowadzona, ale ma obawy. Zupełnie niesłusznie. Nawet jeśli do tej pory to kampania była najważniejszą strategią promocyjną warto spróbować coś nowego – więcej pomysłów Grupa BEF.

Jednym z celów kursu jest też wykształcenie u pracowników (poznaj ofertę na programy kadrowo-płacowe reset2) twórczego myślenia, tudzież unikania oczywistych rozwiązań. Nowości i transformacje w branży reklamowej są na porządku dziennym i, jeśli nie chcemy zostać w tyle warto się dokształcać.