Dlaczego smycze marketingowe są tak dobrym oraz niedrogim nośnikiem promocyjnym?

Dlaczego smycze marketingowe są tak dobrym oraz niedrogim nośnikiem promocyjnym?

Duża część agencji marketingowych oferuje swym interesantom przeróżne tzw. środki reklamy. Okazują się być to m.in. rzeczy, na jakich można zamieścić nadruk z np. nazwą firmy oraz jej logo.

Tego typu środkami przekazu mogą być dla przykładu kubki, koszulki czy też notesy.
smycze z nadrukiem

Autor: Petras Gagilas
Źródło: http://www.flickr.com
Równie znane są posiadające tak zwany zatrzask smycze, czyli specjalne wstążeczki, do których można przymocowywać pęk kluczy. Następnie można taką smycz przykładowo powiesić sobie na szyi albo w mieszkaniu na przeznaczonym do takiego celu haczyku. Wspomniany karabińczyk może być zrobiony ze stali lub z tworzyw sztucznych. Sam materiał, z którego z kolei stworzona jest smycz powinien być przyjemny w dotyku, gdyż ma on często styczność z nagim ciałem. Należałoby także podkreślić, że w przeciwieństwie do np.

Szalenie nam miło, że poświęciłeś swój czas, by przejrzeć nasz wpis. Jeżeli masz ochotę na inne, to kliknij link obraz do salonu i przenieś się do następnej strony.

notatnika lub kalendarza, takie smycze z nadrukiem są w o wiele większym stopniu mocne oraz użyteczne. Co również warte jest zaznaczenia, mogłaby ona być wykonana w praktycznie jakimkolwiek kolorze. Druk mógłby zostać wykonany np. techniką sitodrukową albo sublimacyjną, przez co jest on wytrzymały na przykładowo wodę.

Jest to bardzo modny środek przekazu reklamy, ponieważ tego typu smycze z nadrukiem są stosunkowo tanie i bardzo trwałe w użytkowaniu. Zazwyczaj bywają one zlecane przez różnego typu spółki, organizatorów targów, szkoły czy też dealerów samochodów.

Tego typu smycze – więcej na ten temat tutaj| – z nadrukiem to niezwykle przydatna pamiątka, jaką można dać obecnym czy przyszłym Klientom. Przez długi okres będzie przypominała im o istnieniu naszej firmy.