Dla kogo są programy lojalnościowe?

Dla kogo są programy lojalnościowe?

Od 1998 roku wyłącznie specjalizujemy się w marketingu lojalności i marketingu relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, całościowo od projektu, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

Programy Partnerskie to programy lojalnościowe realizowane w segmencie B2B, tj. skierowane do partnerów, pośredników sprzedaży, dostawców, sprzedawców. Chęć do działania wynika nie tylko z nagród i premii, ale przede wszystkim z przynależności do elitarnej grupy, z wartości dodanych, relacji i kontaktu z firmą, bazy wiedzy i możliwości uczestnictwa w kursach.

Tego typu działania ograniczają znaczenie ceny, umożliwiają zredukowanie przyznawanych zniżek i kreują barierę dla rynkowych rywali. Zrealizowaliśmy tysiące tego typu działań w sektorze B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banki, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, samochodowej i wielu innych. Przygotowujemy także wewnętrzne programy motywacyjne dla pracowników, handlowców, dealerów i kanałów dystrybucji.

Do naszych plusów należą: korzyści skali i optymalizacja wydatków, unikalne na polskim rynku know-how, narzędzia informatyczne do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki nagród, obsługa kancelaryjna i podatkowa. Gwarantujemy bezpieczeństwo i komfort współpracy z ekspertami oraz kompleksową obsługę prawa i podatków, obejmującą m.in. fachowe doradztwo prawne i podatkowe, przygotowanie regulaminów i formularzy, wsparcie z zakresie obsługi podatków od premii.

Proces dostarczenia nagród jest jednym z najważniejszych, a przy tym najtrudniejszych etapów wdrożenia (ciąg dalszy tego materiału: przejdź dalej) programu.

Programy lojalnościowe dla każdego

W istotnej części decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs powodują zakładany, długoterminowy efekt i pieczętuje relacje z jego podmiotami. Dlatego stworzyliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i zapewniamy obsługę poszczególnych faz logistyki: dobór nagród, nabycie, przechowywanie, konfekcjonowanie, pakowanie, wysyłkę, raportowanie. Stała, regularna od lat kooperacja z najlepszymi producentami i dystrybutorami pomaga zagwarantować dostępność setek precyzyjnie wybranych modeli nagród i obniżyć koszty ich nabycia i logistyki.

Wychodzimy z założenia, że istotą programu lojalnościowego nie jest wyłącznie wyścig po trofea. Poza czynnikiem aktywizacji sprzedaży istotną rolę odgrywa w tym miejscu tworzenie relacji marketingowych. Program staje się punktem startowym do komunikacji, zaś segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, styl życia, gusta, historię relacji, umożliwia optymalny dobór narzędzi motywacji. Na bazie naszych badań satysfakcji i oczekiwań uczestników wdrażamy programy, gdzie premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, lecz również wartości dodane, kursy i szkolenia oraz porady ekspertów. Związki wsparte na takich fundamentach objawiają się nad wyraz silną lojalnością.

Więcej na

Oferujemy zaawansowany technologicznie i łatwy w obsłudze, gotowy system do zarządzania programami motywacyjnymi. Nieistnienie potrzeby budowania systemu od zera umożliwia szybkie wdrożenia (ciąg dalszy tego zagadnienia wizytówka apogit.pl kliknij) działań oraz obniżenie wydatków. Oferujemy fachowe wsparcie IT i poradnictwo pozwalające na sprawną integrację z własnymi systemami przedsiębiorstwa, dostawców i odbiorców, banków, itp. Ułatwiamy skonfigurować bazy danych, stworzyć spersonalizowane konta biorących udział, strony internetowe, katalogi nagród, podliczanie punktów i promocji, raporty, narzędzia komunikacji: SMS, MMS, mailingi, e-mailingi, newslettery, e-learning i testy wiedzy.
Źródło: www.programylojalnosciowe.pl