Czas to pieniądz – twierdzi porzekadło stare niczym świat i jest ono aktualne w obecnym stuleciu, jak pewnie nigdy wcześniej

Czas to pieniądz – twierdzi porzekadło stare niczym świat i jest ono aktualne w obecnym stuleciu, jak pewnie nigdy wcześniej

W obecnych czasach wszystkie koncerny chcą w jakiś sposób się reklamować – rozdawanie różnych gadżetów z nazwą naszej spółki jest fantastyczną podprogową promocją, szczególnie jeżeli gadżet jest naprawdę pożyteczny i ktoś zechce go używał.
Podobno reklamy, które najlepiej docierają do konsumentów, to te wyświetlane w telewizji.

duży magazyn w firmie

Autor: arileu
Źródło: http://www.flickr.com

Jednak wykupienie chociażby kilkunastu sekund w spocie reklamowym znanej stacji jest tak niesamowicie drogie, że pozwolić sobie na to mogą wyłącznie nieliczni. Pozostali, a więc około 90% spółek istniejących na rynku, usiłuje radzić sobie inaczej.

Kiedy uznasz, że zawarte w tym artykule informacje są warte uwagi, przeczytaj ponadto szczegóły w serwisie. Odnajdziesz tam tak samo przydatne dane.

Sprawdzonym motywem jest promocja podprogowa, w której chodzi o to, że wręczamy klientom albo partnerom biznesowym gadżety z firmowym logo. Muszą być one jednak dosyć pożyteczne, aby osoba, która go otrzymała, naprawdę miała ochotę go używać. Wybornym pomysłem mogą być zegary reklamowe. Możemy dać je wyłącznie wybranym (zatem najlepszym) naszym kontrahentom. Taki symboliczny podarunek w dowód docenienia naszej skutecznej współpracy. Oczywiście zegar musi być solidnie zrobiony, tak by ktoś zechciał powiesić go na ścianie w swoim biurze. Dobrym pomysłem są zegary metalowe, ponieważ prezentują się bardzo szykownie. Zegar rzecz jasna musi mieć na tarczy nasze logo.

Powinno być ono widoczne, ale nie za duże, aby nie wyglądało to na nachalną czy wręcz tandetną autopromocję. Pamiętajmy, że czasami mniej znaczy więcej. Co najistotniejsze – za tego typu zegary nie powinniśmy pobierać opłaty.