Dla kogo są programy lojalnościowe?

Od 1998 roku wyłącznie specjalizujemy się w marketingu lojalności i marketingu relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, premiowe, promocje i konkursy, całościowo od projektu, agendy, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

[…]

Program lojalnościowy i jego atuty

Już blisko 15 lat wyłącznie specjalizujemy się w marketingu lojalności i relacji. Tworzymy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., kompleksowo od planu działania, strategii, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.

[…]

Tajemniczy Klient – dla kogo badania tego typu?

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w grupę łączących się usług oraz korzyści. Pracujemy dla najpopularniejszych marek, realizując kompleksowe analizy jakości obsługi klienta. Co miesiąc wykonujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, analiz kanałów komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich silne i słabe strony oraz okazje i zagrożenia pod kątem możliwości rynkowych konkurentów.

[…]

Tajemniczy Klient – dla kogo badania tego typu?

Od 1998 łączymy badania marketingowe mystery shopping i testy zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i zalet. Pracujemy dla największych przedsiębiorstw, realizując kompleksowe badania jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc realizujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, analiz form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony, a także okazje i ryzyka na tle rynkowych konkurentów.

[…]

Jak skorzystać z badań marketingowych?

Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w zespół łączących się usług i zalet. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych przedsiębiorstw, wdrażając szczegółowe testy jakości obsługi klienta. Co miesiąc wykonujemy tysiące badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony oraz okazje i zagrożenia pod kątem możliwości bezpośrednich konkurentów.

[…]